Anifajn / Blog  / Anifajn riše tudi zabavne logotipe

Anifajn riše tudi zabavne logotipe

Logotip je zaščitni znak podjetja, okrog katerega se vrti celotna zgodba vizuelne podobe podjetja, dejavnosti ali blagovne znamke. Je glavni element celostne grafične podobe, saj se pojavlja na  poslovnih tiskovinah kot so vizitke, dopisi, računi, poslovne mape. Prisoten je v oglaševanju, na stavbah, plakatih, v publicističnih vsebinah. In če je znak dober, močno vpliva na večjo prepoznavnost podjetja. Če pa je še zabaven zraven, ste zmagali!

Predstavljam vam dva logotipa, ki sem ju naredila v zadnjih časih.

Prvi je simpatična lisička, ki bo zaščitni znak novega lokala na Pohorju. Naročnik je želel, da bi narisala lisičko, po maskoti, ki je bila že dejavna, ko je Tina Maze zmagovala na smučarskih progah.

Kljub precejšnji usmerjenosti, sem morala pri oblikovanju misliti na enostavnost, prepoznavnost in kreativnost logotipa. Poleg tega mora biti lisička narisana tako, da bo blizu otrokom. In kot veste, je to moje področje. Narisala sem veliko lisičk na papir in veliko jih je pristalo v košu. Kajti za dober logotip je potrebno več idejnih predlog. Najljubšega na koncu prilagodim in izpopolnim.

Drugi logotip je namenjen Športno turističnemu društvu Gibko v Lendavi. Naročnici sta želeli imeti štorkljo, ki simbolizira Prekmurje. Le da mora ta štorklja biti zabavna, igriva, v gibanju in športno oblečena. Ker bo društvo nudilo tudi telovadbo za namlajše, mora logotip biti všečen vsem generacijam. Nič lažjega zame!

Spet je veliko predlogov letelo v koš preden je nastala leteča športna štorkljica.

Poglejte, kako mi je uspelo.